Skip to content

Devotament

5 Iulie 2013

petrecere absolut criminală. băutură, fete, atmosferă plină de senzualitate. mirosea a fân proaspăt cosit şi hormonii trecuseră de la vals la rock n’ roll. evaluam adunătura agitată stând pe un fotoliu confortabil având la îndemână vinul, ţigara şi cafeaua. nu trecu mult şi apăru roşcovanul. avea pantaloni reiaţi, camasa neagră, cizme de cowboy cu 3 numere mai mari şi o claie de par în neorânduială. venise cu o poftă nemăsurata. ar fi fumat 5 ţigări deodata şi ar fi băut direct din damigeană. s-a făcut absolut ţăndări. după care a vomat absolut artistic în centrul marelui covor din centrul încăperii. facea totul cu entuziasm din câte am observat. jetul a fost absolut magnific şi l-aş fi angajat pe loc in Exorcistul fără alte probe. am înhăţat la repezeala o tânăra cu par lung şi reţineri puţine şi ne-am dus în gradina….n-am uitat nici sticla de vin

anotimpurile s-au succedat rapid împreună cu petrecerile absolut aiurite la care am participat şi a venit momentul în care se împlinise anul de la petrecerea Exorcistului. am plecat plin de speranţă la acea petrecere. roşcovanul nu m-a dezamăgit. a sosit, a băut a fumat şi a vomat în acelaşi stil şi în acelaşi loc. eu am repetat figura cu tânăra cu par lung, grădina, etc.

din nou..chestia cu anotimpurile, etc.

apare finalmente roşcovanul şi face totul în aceeaşi manieră. nu cunosc mecanismele încâlcite ale minţii umane şi n-aş putea şti ce s-a petrecut pe acolo. oricum roşcovanul când a simţit că îi patinează ideile şi se apropie de momentul în care eliberează focurile de artificii a ieşit în grădină, s-a sprijinit de bara de bătut covoare pe care atârna covorul martir şi a vomat plin de entuziasm în centrul covorului.

No comments yet

Lasă un răspuns

