Skip to content

Anomia

14 Februarie 2011

Mâinile mele trasează un nou trecut viitorului

În umbra mea Soarele dansează pe o melodie ciudată

Passo Doble Solitar

Nu există

 

Dincolo de râu

Cineva îşi tricotează cu atenţie tăcerile

O buclă Moebius

Deapănă agale spre casă

 

[Scăpat incongruenţă, o declar nulă]

 

9 comentarii leave one →
  1. Mihaela permalink
    15 Februarie 2011 9:06 pm

    Daca ai fi stiut ca desenul trasat de mainile tale ar fi dus la tacere…l-ai mai fi inceput? Si astept cu interes … viitorul viitorului trecut…Sau cum spune romanul…Daca usa ti se inchide…deschide fereastra…sau ceva de genul asta… 🙂

    • 16 Februarie 2011 1:38 pm

      De as fi stiut viitorul si tot l-as fi inceput 😉

  2. 16 Februarie 2011 4:40 am

    „Daca usa ti se inchide…deschide fereastra…”
    Da, da… si lasa aerul sa intre…

    • 16 Februarie 2011 1:40 pm

      …sau sa iasa…=))

  3. Mihaela permalink
    16 Februarie 2011 9:23 pm

    Esti…perseverent…desi cred ca e un defect uman general valabil…Atat la capitolul intrari cat si iesiri!Sa avem spor si..sa ne bucuram de drum indiferent de sfarsit… 😛

    • 18 Februarie 2011 11:04 am

      M-am nascut perseverent 😉

  4. 17 Februarie 2011 3:51 am

    peste rau, peste rau,
    mandra danseaza un brau.
    neica plange si suspina,
    peste rau, intr-o gradina. 🙂

    • 17 Februarie 2011 10:17 am

      Mai, se pare ca ti-am facut pofta de scris. Ti-ai facut blog 😉

  5. 17 Februarie 2011 3:40 pm

    aha…

Lasă un răspuns

