Skip to content

Automatique

10 Noiembrie 2010

….

– Ştii, te-am creat dintr-un vis al meu…

Ea îl privi surprinsă. Ochii verzi mari de o limpezime nemaivăzută îl cercetară un pic absenţi.

– Noapte de noapte îţi visam corpul perfect, părul roşcat şi ochii verzi. Îi conştientizam fără să îi cunosc. Te “urmăream” în fiecare vis. Voiam să iţi văd faţa, să te pot cunoaşte…

Se roti în pat arcuindu-şi spinarea ca o pisică, ascultându-i melopeea verbală cu o plăcere nedisimulată. Îşi mişcă încântată degetele picioarelor şi zâmbi încântată ca o fetiţă.

– De fiecare dată îmi scăpai cumva…Aşteptam noaptea cu nerăbdarea îndrăgostitului…sentimente nedesluşite mă ….

Corinne se ridică din pat şi păşi în vârful picioarelor, se apropie de oglindă continuând să zâmbească.

– …..măcinau zi şi noapte.

Îşi pieptănă părul lung cu mişcări line. Îl mângâie uşor pe umăr şi el îi răspunse printr-un zâmbet fin conturat.

–––––––atentie! se lucreaza !–––––––––

10 comentarii leave one →
  1. Ana permalink
    10 Noiembrie 2010 4:53 pm

    „Automatique” …ma regasesc in textele tale, traiesc uneori cu personajele tale…le percep zambetul…le privesc in ochi…le urmaresc miscarile, incordarea…
    „Automatique” astept continuarea…

  2. Andrada permalink
    10 Noiembrie 2010 8:08 pm

    Hm… o visai, o compuneai din cuvinte… cine eşti tu, de fapt, când dai viaţă unei fiinţe? Pygmalion, sau… padre Gepetto?

  3. 10 Noiembrie 2010 9:17 pm

    Citindu-ti povestea mi-am amintit ca si eu am avut un vis asemanator candva… insa nici pana in ziua de azi nu am reusit sa ii descifrez identitatea…uneori ma mai macina gandul…

    • 11 Noiembrie 2010 2:34 pm

      sunt vise din „carne”, se vor indeplini candva. sa te prefaci ca dormi si le vei surprinde 😉

  4. 12 Noiembrie 2010 5:34 am

    ma mira doua lucruri… cum de ea nu e blonda si cum de-l crede. 🙂

    • 12 Noiembrie 2010 11:00 am

      pentru ca nu-i blonda…

      • Mihaela permalink
        25 Noiembrie 2010 2:31 pm

        Si uite asa mi se confirma teoria mea cu blondele la care sunt oarecum nevoita sa ader….Dar poate cand nu o sa ma mai suport…o sa ma vopsesc.. 😛

  5. 15 Noiembrie 2010 3:54 am

    are nume frumos personajul tau.

    • 15 Noiembrie 2010 2:00 pm

      Intră la categoria : „Îmi stai pe creieri în genunchi şi-n coate. ” 😉

      • 16 Noiembrie 2010 5:18 am

        uf, nu pricep.

Lasă un răspuns

