Skip to content

Fără aluzii

26 Octombrie 2010

Cu o mutriţă ce părea să privească un pic pieziş intră apăsând hotărâtă pe clanţa de la intrare.

–          Aici listaţi lucrări de diplomă?

–          Sigur ! – o preluă din zbor o angajată model.

Se uită în jur după un scaun şi se aşeză lăsând la vedere averea primită de la mămica-sa sub forma unor picioare lungi, rotunde, frumos sculptate cum capătă dansatoarele profesioniste după câţiva ani de carieră.

Mă măsură lung din priviri neînţelegând cum se face ca la aceea ora a amiezei nu fac ceva folositor sau măcar să robotesc fără rost prin zonă. I-am aruncat o privire albastră dar fără intenţii imediate.

Plăti listarea lucrării de diplomă şi ieşi grăbită.

La ora 17 reveni un pic şovăitoare şi părând ghidată de un plan.

Voia nişte modificări. Le-am făcut rapid. Părea că nu se mai grăbeşte. Îşi deschise cu un gest un pic smucit poşeta şi zise:

–          Am primit două bilete la Filarmonica în seara asta….vrei să vii cu mine?

–          Aşa amical zic eu? Eşti foarte drăguţă.

–          Da, fără aluzii, zise ea,

–          Fără aluzii confirm eu, nu-mi plac aluziile nici in pantofi ! darămite în fustă scurtă ! am fost dus la biserică confirm cu morga unui angajat de la pompele de biciclete.

–          Bine, zice, e la ora 19 !

–          Ok, am să fiu acolo.

Am ajuns acolo la ora 19 cu precizia unui ceas atomic. Tot cu aceeaşi precizie la ora 21 eram în pat sub cuvertură inventariind fiecare bunurile celuilalt cu frenezia unui hoţ de buzunare la o reuniune a oamenilor de afaceri.

Ne-am trezit simultan zâmbind.

– Buna dimineaţa!, eu sunt Felicia !

– Foarte bună dimineaţa! Fără aluzii….

6 comentarii leave one →
  1. carmen permalink
    27 Octombrie 2010 8:55 pm

    mi-ar place sa citesc in fiecare zi ceva scris de tine….fara aluzii.

    • 27 Octombrie 2010 9:11 pm

      multumesc, inspiratia de mi-ar ajunge in fiecare zi…..

  2. 3 Noiembrie 2010 2:54 pm

    Fara aluzii, insa…cu iluzii…

    • 3 Noiembrie 2010 3:30 pm

      Poate ca iluziile sunt cele care fac viata „gustoasa”….

  3. biuzza88 permalink
    22 Aprilie 2011 8:37 pm

    Fara aluzii… interesant concept, interesant moment si cred ca si mai interesanta experienta. Eu una ma tem de cu sau fara aluzii pentru ca sunt in stare sa fac zeci de mii de scenarii care ma rod pana in momentul deslusirii momentului… e prea multa adrenalina…

    • 22 Aprilie 2011 8:46 pm

      Uneori trebuie sa dai o sansa si intamplarii 😉

Lasă un răspuns

